Kami Syarikat No pendaftaran Perniagaan AS 0274020-X, SMART GOAL ENT, merupakan syarikat berdaftar menawarkan perkhidmatan jualan online barangan terpilih dan terbaik dengan harga hebat. Terima kasih atas kunjungan anda, kami sedia memberikan khidmat terbaik untuk kepuasan pelanggan. . Terima kasih
 

phytoscience double stem cell Harga Runtuh Clear Stock RM66 free post




TERKINI!!! PRODUK “DOUBLE STEM CELL” PERTAMA DI MALAYSIA!!!
Dahulunya..Sel Stem boleh di dapati dari tali pusat bayi yang baru dilahirkan, juga boleh didapati dari sel organ dan sel sum sum tulang manusia. Darah di dalam tali pusat bayi adalah sumber sel stem yang sangat bernilai secara genetiknya unik kepada bayi dan keluarganya sahaja. Sel stem juga dewasa kini banyak diambil dari sel haiwan seperti arnab.

Kecanggihan teknologi perubatan sel stem tidak ada penghujungnya... Penyelidikan tentang sel stem semakin giat dijalankan oleh saintis dunia dan akhirnya kini Sel Stem tidak lagi diperolehi dari stem manusia atau haiwan, tapi diambil dari buah-buahan. Produk Phytoscience adalah produk terkini yang mengandungi Double Stem Cell PERTAMA di Malaysia, iaitu PhytoCellTec MalusDomestica (Apple Stem Cell) dan PhytoCellTec Solar Vitis (Grape Stem Cell).

Jom kita lihat apa kebaikan Stem Cell yang hangat diperkatakan oleh masyarakat dunia amnya, khusus di Malaysia..


KHASIAT STEM CELL
  • anti-pengoksida yang mampu mencegah penyakit Barah. Menghalang sel dalam badan dari mengalami kerosakan dan mematikan bahan radikal bebas yang merbahaya
  • berupaya memulihkan sistem kardiovaskular, risiko penyakit jantung, strok dan kolestrol tinggi serta mengawal diabetis, meningkatkan sistem imunisasi badan serta melegakan penyakit sendi.
  • Mengandungi bahan ohytonutrient yang boleh melambatkan proses pengoksidaan kolestrol yang tidak baik iaitu satu proses yang berperanan dalam pertumbuhan penyakit jantung
  • melambatkan proses penuaan'.  Sel Stem buah mampu memberi kesan positif kepada manusia kerana ia berupaya memperbaiki tisu dan sel dalam badan di samping menggalakkan penghasilan sel baru.
  • Mengandungi sel tisu Malus PhytoCellTec Domestica pada sel stem pokoknya  untuk membantu melindungi sel induk kulit manusia daripada unsur yang boleh merosakkan kulit seperti sinaran ultra ungu (UV).
  • Bertindak mencantikkan kulit, sekaligus mengatasi masalah penuaan. 
  • Mengandungi kandungan vitamin C yang tinggi dan berupaya menggalakkan pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat. 
  • Berkesan mengembalikan keremajaan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel premium kulit yang menjadi sumber utama untuk membaiki epidermis iaitu lapisan luar di samping menggalakkan pembentukan pigmen kulit.
  •  menjadikan kulit lembut, tegang dan sihat dari dalam.  
Ni baru khasiat single stem cell.. cuba bayangkan jika anda mengambil PhytoScience DOUBLE STEM CELL...

PhytoCellTec™ MalusDomesticaSel Stem Epal

Uttwiller Spatlauber adalah nama sejenis epal dari Switzerland yang ditanam sejak kurun 18, ia sepsis yang berkeupayaan untuk menyembuhkan diri sendiri dan bertahan lebih lama jika banding dengan jenis-jenis yang lain. Pokok epal ini hamper pupus kerana buahnya yang masam dan kurang diminati. Satu pasukan saintis dari Mibelle Biochemistry telah membuktikan bahawa tahap kepekatan 0.1% daripada PhytoCellTec™ dapat memberi inspirasi kepada sel stem manusia. Epal ini berbeza dari yang di pasaran, ia mengandungi antioksidan yang tinggi, jika ia gugur dari pokok, sehingga 4 ke 6 bulan ia tidak akan kecut dan busuk. Pokoknya tercedera akan pulih dengan cepat. Antara celebrity yang telah menggunakan sel stem epal adalah seperti Michelle Obama, Jennifer Lopez dan Helen Mirren.



PhytoCellTec™ Solar Vitis Sel Stem Anggur

Sel stem ini hasil daripada Anggur Gamay Teinturier Freaux, sejenis anggur dari Daerah Burgundy,Perancis. Ia mengandungi kandungan antioksidan yang sangat berkesan dan merupakan

penyingkir radikal bebas untuk perlindungan UV. Sel stem ini merangsangkan pembaruan yang berterusan dan memperbaiki kulit untuk mengekalkan kelembapan kulit menjadikannya lembut dab tegang. Aktiviti sel stem kulit adalah factor utama dalam memastikan tenaga dan kapasiti penjanaan semula kulit. Solar Vitis menlindungi dan mengekalkan aktiviti sel stem spidermis,walaupun dalam keadaan tertekan yang disebabkan oleh UV.

Acai Berry dianggap sebagai  “beri kecantikan”dari Amazon. Acai ini padat dengan sebatian yang dapat membuat badan berasa dan kelihatan dengan menakjubkan dari luar dan dalam badan. Ia padat dengan antosianin dan flavonoid yang membekalkan lebih banyak antioksidan berbanding dengan buah beri. Ia mempunyai 5 kali ganda tinggi antioksidan dibandingkan dengan ginko dan 33 kali dari wain merah. Bahkan ia bukan sekadar antioksidannya tetapi beri ini juga kaya dengan lemak omega,asid amino,mineral semulajadi serta vitamin A,B1 dan E.

Buah Berri Biru merupakan penjana antioksidan yang berkesan. Perubatan tradisional memberitahu kita bahawa Berri Birumempunyai sejarah yang lama dalam penggunaan dalam anti penuaan, kencing manis, keletihan mata, menentang kanser serviks/payudara, perlindungan sistem jantung ,peningkatan selera makan, peningkatan daya ingatan, menambah kesihatan saluran darah,mengelakan daripada jangkitan saluran air kencing dan juga pengurangan kolesterol dalam badan.

 DOUBLE STEMCELL dilakukan dengan kaedah Pengekstrakan PhytoCellTec-satu teknologi yang tinggi dan mendapat Penganugerahan Innovasi 2008 di Eropah

Cara Pengambilan Double Stem Cell


Hanya 1 sachet sahaja setiap hari, samaada waktu pagi selepas bangun tidur atau malam sebelum tidur. Letakkan serbuk Double Stemcell di bawah lidah, dan kemam selama seminit. Ianya akan cair didalam mulut dan meresap ke dalam sel-sel badan kita. Tiada pantang larang semasa pengambilan produk ini. lebihkan minum air kosong supaya kesan lebih cepat.


 Testimoni













Cara Order boleh contact 012 5203632 

WhatApps, Wechat, Call, Sms
Jika nak beli melalui lelong.com.my sila klik link di bawah 
http://www.lelong.com.my/phytoscience-double-stem-cell-harga-runtuh-atau-pembelian-borong-bestdeal14-159809726-2016-01-Sale-P.htm



0 comments:

Post a Comment